sep 17

I torsdags skämtade jag om att vi hade polisen bakom om oss, vi såg inte riktigt eftersom det var så mörkt. Vi hade knappt hunnit förbi första 100skylten förrän ett par blåljus blinkar i backspegeln. Poliserna ställde rutinfrågorna som: har du körkort, äre din bil, är ni på väg till Skövde, du vet att du kan tappa körkortet av den orsaken, vill du blåsa här? osv. Men det var första gången jag blev stoppad, liksom med min bil så jag tyckte det var kul bara. Och det gick ju bra så whats the deal.
Kul var det, sådär nostalgiskt, och jag körde en (vad jag tydligen själv hade sagt) favorit i repris, hahaha. Sen helt plötsligt hade jag blod på hela min högerhand, ingen aning om vart/vem det kom ifrån eller hur det hade hamnat där men jag frågade Mickan vad det var för något: en lyckad kväll! sa jag. Hon trodde jag var galen. Vi fick med oss två pundare hem i bilen varav den ena somnade som en stock i framsätet. Jag själv kunde inte ha somnat bättre den kvällen, snarare morgonen.
A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0