mental five

Jag och Sandreen stannade till vid Marieberg, efter det sen började vi använda oss av gps:en hon hade med. Körde fel direkt, haha.
Vi drog till Frimis på kvällen med några snubbar de andra kände. Så jävla snyggt, världens jävla kö. En av killarna går fram och snackar med vakten, det går nån minut sen vill vakten kolla leg på alla och vi går före hela kön, på röda mattan, VIPingången. HAHahahhaha. Skitkul, jag agerade JD och ville ha en appeltini. Får den i ett fucking champagneglas. Det såg så fult/roligt ut.
Väl hemma igen, höll på dö av svält. Efter hundrra år drar jag plus Blerina och föraren till Max. Killarna tjata på om det mesta, jag låg på bäddmadrassen och ville bara sova. Vid fyra-fem går de.

Jag vaknade av att jag hade en massa ludd från filten i munnen. Hur mycket som helst. Och nu kan jag inte räta ut höger arm plus att jag har ett fett blåmärke på vänsterarmen: no idea.
A.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0