I said without you, there will be no one to show I care, I said without you, there will be no me

Jag drömde om en sjukt fin tattoo för några dagar sen. Jag hade tydligen gjort den utan att ens vara vid medvetandet. Den började på fötterna, överallt vare färg. Grönt och blått i nåt fint mönster, sen fortsatte den upp på smalbenet och där liksom fortsatte bara vissa delar av tattoon bak på vaderna. Orange/röda/mörkgula slags vingar, fast ändå inte vingar. Svårt att förklara.
Vaknade och kollade på mina ben. Ingen tattoo. Tänkte efter, och den var så otroligt snygg. Nästan så jag skulle vilja ha nån på mina fötter. Bara för att liksom. "Barça" i ljumsken är ju bara en rolig grej.

Tränade idag, har inte gjort det på 11dagar. Hahahahha

Jävlar i helvete vad den här stan suger. Lyckos syrran som flyttar till Umeå om nån månad (JÄVLA SVIKARE, KOMMER SAKNA ARSLET AV MIG EFTER DIG). Det finns inte ett skit att göra här. Kanske borde jag också dra snart?

puss. amanda


Kommentarer
Postat av: Sara

Håller med, dags att lämna denna staden för att se nåt nytt!

Leva lite!

2009-10-21 @ 22:34:31
URL: http://exxanimoo.blogspot.com
Postat av: ela

ja jherregud det finns ju alltid västerås

2009-10-21 @ 22:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0