tvåälvanollfyra

onsdagen var grym, hemma hos fred först sen vidare till skövde, krikkelin , sen bogrens, där jag träffade en hel del gamla klasskamrater och andra kompisar :)
 hamnade till slut i mstad med fred och chris, sov ett par timmar där innan vi stapplade till bussen, stapplade ja, fy fasen vad mina fötter såg ut, tre blåtår och blåmärken över hela fötterna, haha, man kan ju undra. sov bort torsdagen, skööööönt!

igår var en stressig dag, möte på morgonen , sen dubbel körlektion, jobba 8 timmar sen håkan hellström på kvällen ,:D aaa han är underbar, verkligen en fin stund
match imorgon, herregud har knappt rört på mig på 1,5 vecka (Y) men idag var första dan jag vaknade och inte hade ont i halsen på 2 veckor. nu ska ja kolla film, dogville , ska tydligen vara bra

Så säg som det är
för den här gången krävs det mer innan jag öppnar armarna
förlorar mig
och känslorna faller fritt på midnattsgatorna
för vem skulle bry sig om våra hjärtan blev förstörda?
Men allt det här vänder sig in i mig

/ eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0