Jag har en fråga, men jag vet inte vem jag ska ställa den till

Frågan gäller Teneriffa, det finns två möjliga alternativa personer att fråga. Chris el Eve.
För Chris frågade nämnligen mig idag vad vi gjorde fredagen när vi hade vart uppe på Bobbys, efter det. För hon hade frågat Eve men hon visste inte. Jag funderade ett tag och kom på att jag inte ens kom ihåg att vi hade vart på Bobbys den kvällen (med grabbarna också tydligen). Vafan. Vem ska vi då fråga? Vem kommer ihåg?


HAHHAHAHA nämen sånt där är ju bara kul. Eller? Vad gjorde vi egentligen?
A.


Fortsättning följer...kanske..


Kommentarer
Postat av: christine

hahaha jaa jag menart, vem ska vi fråga om ingen kommer ihåg vad vi gjorde.....hmm ;D

2009-03-18 @ 11:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0