sjung om studentens lyckliga dar...

imorgon är det alltså dags. vi tar studenten. helt sinnes, 13 år i skolan är över.

jag kan bara säga att jag är så oerhört glad över de personer jag har lärt känna under de här tre åren !
 
men nu är det dags att säga tack och hej till vadsbogymnasiet!

bäst att få en blund i ögonen innan man ska upp för att skåla med det första champagneglaset!

.. låt dem få fröjdas i ungdomens vår
  än klappar hjärtat med friska slag
  och den ljusnande framtid är vår!


/e


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fyyy saknar det redan faktiskt! Sitter med gråten i halsen och har blandade känslor över detta! men usch man måste ju sluta nån gång ju,och Evve jag älskar dig <3 nu får vi göra sommaren till den bästa!

2009-06-13 @ 16:02:41
URL: http://christinebengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0