S T U D E N T

Dag#5
FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN, FY FAAN VAD VI ÄR BRA!
Först vid 7.00 var vi hos Larsa på champagnefrulle. Vidare till kyrkan vid 10.00 sen buss till skolan för lunch, fotografering, utkastarejam 11-14.00. Sen kl 14.00 gick tåget till Karlsholme. Jag förlorade min röst innan vi hade hunnit ut från skolans parkering men det gör inget inget alls. HELT JÄVLA UNDERBAR DAG.

Kortegen var bland de roligaste den dagen, jag tror vi hoppade sönder vårat flak hahaha. Sen vare hem och bli firad av släkt och nåra utkastare kom förbi. Senare på kvällen drog jag och Ella till Olstorp. Kul fucking kul där med!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0