23:02

Igår drog jag till min fader. Vi va på betongplayan hela dagen och jag brände mig. Överallt.
Noll förfest åkte jag från Falköping till Skövde och mötte upp Eve som kom från Töreboda. Sen gick vi till Husaren och hade riktigt jävla kul. Min mobil hamnade i en vatten/pissepöl så den dog lagom till att Eve försvann men det löste sig. Och min väska på station blev totalt inlåst. Men kul vare.

Idag hämtade jag min väska på stationen sen kom Julia hit en sväng. Sen ringde jag Chris och hon kom in. Eve och vi drog till piren och såg solen gå ner. Gick till Sandra och Linda som satt i sin gulliga lilla segelbåt och tjöta. Efter det vare dags att tänka på refrängen.
A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0