Sunday I love you like gold

Vi slutade tidigt idag så jag passar på att städa rummet innan jag drar till jobbet.
Städats har det inte gjort sen jag kom hem från Teneriffa. Det med. Mamma tycker det ser ut som en svinstia. Man kan väl förändras sa jag, ja men inte till det sämre svarade hon. Hahahha

Än så länge har jag börjat med att dra isär gardinerna för att få in ljus eftersom endast en glödlampa funkar.
Tvätt som ska in i garderoben också, så jag räknade mina trosor. 45 st. Hahaha

Min musmatta är dessutom jävligt fin. Brukar inte ha någon men nu har jag en!
Den består av en hög med papper. Viktiga papper dessutom. Jaooo...


Men nu ska jag fortsätta, eller jag har knappt börjat. Räknade trosor som sagt.
Puss
A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0