för något vi inte visste att vi gjort



eeeh,,

längesen jag förgyllde bloggen med min poesi, men nu är jag åter och lovar att skärpa mig

lyssnar sönder "på drift" med kent för tillfället, ni vet låten i reklamen för friends med den söta lilla tjejen. idag har jag varit hemma från skolan och mått döligt, förkylning som kommer och går. snörvlar som aldrig förr. kan inte träna heller.
har även lyckats med att krasha min bärbara, yeeees.  så just nu sitter jag i källaren på den gamla datorn (Y) har inte använt den här datorn sen jag gick på högstadiet, som är några år sen, så kollade igenom bilder och fick mig några skratt, hittade en fin bild, nedan, från näset för några somrar sen
 
 i helgen kommer växjöfolk  till stan hoppas på utgång på fredag,  konsert på lördah med sarisen, och middag hos morbror på söndag

religionsprov imorgon med celibat-gerd, kan inte bli bättre.

Hennes mun är som ett sår
så går hjärtat mitt sönder
Det har varit ett ensamt år
Jag ska aldrig ignorera dig igen
Jag ska aldrig nånsin glömma hur det känns




/e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0