a usual sunday

i fredags var vi STHLM som sagt . vi gick på moderna museet och naturhistoriska. och på kvällen blev det teater på elverket, dramaten.

teatern ja. man satt ungefär som man sitter på en modevisning med catwalken i mitten. och så gick dom fram och tillbaka på den här catwalken hela tiden. och så snöade det hela tiden över den. vi satt längst fram, ungefär en halvmeter ifrån dom när dom gick förbi. rätt snyggt. döden i Thebe , hette den förresten.

en lyckad resa, alltid roligt att göra saker med klassen. synd bara att ja inte fick träffa christopher som var tänkt.
hade varit kul att prata lite malaga minnen.

igår var det heldag med fotbollen. match först på dan, vinst med 2 -0 , gött :D
sedan vidare mot Laxå. där vi åt gott när vi kom dit och sedan blev det bowling , haha.
jag och Isse fick pris för vi var sämst , hahaha:D Isse använde sig tom av en sån där ränna handikappade har när de ska bowla. haha!
I bussen hem var det frågesport, som tränarana höll i, som var fullast av alla. Osten försökte sig på engelska som blev mer svengelska.

Osten : What´s the name of Ostens katt?
jag :     KATTJÄVEL!
Isse:  KÅTBOCK!


haha nej men det var roligt.  väl hemma drog josse, Isse, elin och jag vidare mot franzén. där en del från herrlaget befann sig. en rolig kväll som måste göras om, och kommer göras om :)

nu ska jag och mamma kolla på Filip och Fredriks nya program. :)

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0