No women, no shorties, no nothin but clothes, No stoppin now, my parolees on role



Ja, det var lika kul som vanligt. Busschaffisen in till Skövde var gullig nog att stanna så jag kunde kissa.
På Bogrens var det lika mycket folk som det brukar vara, iallafall när jag är där. Riktigt riktigt kul. Fred böjde sig över vattenfallet och jag badade fötterna.
Dreads.
När de stängde tänkte jag köpa kebabtallrik men det fattades 35 kr. Therese var inte kontaktbar och Gruffman spydde tre ggr och gick sen. På Statoil var det smockat med folk så jag åt inte mat förrän igår eftermiddag.

jag: vad är det som luktar? har du druckit .. vin?
mamma: det är nog din egen andedräkt du känner

Skolan var kort igår (och idag) så det var skönt. Ikväll ska jag jobba och kissmyass för en vit helg.
amanda

Kommentarer
Postat av: therese

men amanda du såg inte så trött ut!

okontaktbar vet jag inte men jag hade ingen teckning på mobilen! ;)

2009-04-27 @ 19:25:21
URL: http://theresewiktorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0