http://www.youtube.com/watch?v=3uJfoaoANW8

Stressig dag. Hittade inte mina nycklar, höll på att glömma leg. Fick gå utan nycklar till körskolan och sitta på en urtråkig utbildning om droger i trafiken i 4h. Visste redan det mesta han sa, har ju läst mig till det. Men tvungen om jag ska ta det rosa kortet. Sen snabbt hem för att hämta nycklar, som min mor hittat, och papper, vidare till skolan. Hann inte så långt, träffade Krills och Annika. Kom till slut fram till skolan, jobbade med projektet, snackade med handledaren. Hem igen, åt fortsomfan, åkte till jobbet.
Sara: "det finns alltid nån historia om någon här hehe".

Btw, åt visst upp ett helt paket spaghetti i veckan.
Rå spaghetti alltså. Okokta.
Btw2, jag och mamma kollade på 2 ½ men igår. Hon tyckte det var kul! Och inte fan visste jag att Charlie och Alan bodde i Malibu. Malibu liksom. Ni vet, cocossprit.
A.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0