Vårt gräl tog veckor, ropen blandades med gråten och jag blev grundligt jämförd med din fina vän. Jag ville slåss och gick mot mitt livs nederlag

Just nu sitter jag och skriver på en inlämningsuppgift i ämnet staden och framtiden.
Den går ut på att skriva historik om en stad, jag har valt Västerås (puss ella men detta är tråkigt). Nästa vecka har jag matte c prov, redovisningar, prov om nervsystemet plus miljoner andra läxor.

Idag käkade jag 24 kycklingklubbor i skolan, rekord men jag ska sluta äta det där. Iaf i skolan.

29 october, exakt en månad kvar idag, tills Kent-boxen släpps. Jag vill ha. Jag ska ha.


Bye motherfucker


Kommentarer
Postat av: bitte

hoppas du får en bra dag

2008-09-30 @ 11:43:13
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0