theme: jungle

de kallar det kickoff dag för projektarbetet. Snackade med handledarna osv,
fick jobba själva hela dagen. Jag och virren jobbade på till kl ett ungefär. Sen skulle vi hem.
Men vi åkte med jessica istället och charlotta, över halva stan i jakt på kläder och utrustning inför lördagens maskeradfest hos charlotta- som blir arton på söndag.
Först åkte vi till karlsson, blev inget där, sen leksaksaffären- köpte hula hula halsband.
vidare till second hand för mer halsband. Till jessica för tee, ännu en second affär, köpte bara en väska. Och till slut lidl där vi bara köpte chips.

Men vi fick en del med oss, resten hade jag iaf tänkte göra själv. Typ av pinnar. ni får se.
ikväll ska jag träna och städa för det är skitäckligt på mitt rum.

hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0