glöm inte att ringa kinnekulle imorgon angående halkkörning

partyt igår var helt okej. Eller det var kul, tills halva icafolket från oxen kom.
Elins oöppnade vodkaflaska blev stulen, Hon misstänkte starkt grabbarna, jessica gapar om att ju mindre vi skitar ner ju snabbare kommer vi ner till stan. Sandreen och lina var skönast. Vet inte vad som hände med lina sen på slutet. Jag tiggde skjuts av martin ner sprang hem bytte om och tog bussen till marcus.

Han hade specialversion av sagan om de två tornen. Två tre timmar var den. men bra.

Shit, Glömde ju berätta att jag faktiskt i fredagsmorses hade på mig både jeans och strumpor. jag menar jag har inte haft det sen maj - jag har liksom vägrat/strejkat. Jag strejkar! eh, får se hur länge det håller med tanke på vädret. Fredag ja, jag gick ju givetvis inte till skolan i jeans och strumpor. nej jag bytte om.

Nu ska jag ge voffsingen mat sen ut och bajsa så han inte gör det här inne. herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0