music comes to me, Transformed to something...

Idag beställde jag studentmössa!!!!
200 dagar kvar är det tydligen, jag har ingen koll alls.


Sen är jag så jävla irriterad på våran granne som bor längst ned. Han är totalt borta i hela skallen, enligt mig. Ibland när Viktor eller Lovisa ska gå ut så går han före dem, jättelångsamt. När mamma precis går förbi hans dörr öppnar han den och ställer sig och klappar med händerna på knäna för att få Neros uppmärksamhet. Samma sak när han hör att vi går upp med hunden, då ställer han sig och visslar i trappuppgången.
Och när vi går ut på bakgården så tutar han miljoner ggr för att Nero ska bry sig (inte för att han gör det, han fattar inte ens vad som händer) eller så plingar han med sin ringklocka på cykeln.

Jag förstår inte hur det kan finnas sånna människor. Han står ofta och kollar ut genom fönstret i trappuppgången på hans våning, väntar på "att vi ska göra någonting som han kan klaga över". Idiot

Snart ska jag iväg och träna, tjarrå
amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0