Göteborgsvarvet

1.58.01

Det stannade klockan på när jag kom in i mål efter 21 km. TRÖTT var det enda jag hade i huvudet , men lyckilg var jag:)

Obeskrivlig skön känsla att gå i mål !

Man fick byta om i en ishall och dusha mot en husvägg, hmm , inget vidare för jag hackade tänder i ett par timmar efter.

Innan hade vi (amanda, fred,christine, marcus och jag) bestämt att vi skulle gå på liseberg. Men när jag kom ut från omklädningsrummet vill jag bara spy. Med ett yrande huvud velade jag runt och ställde mig bakom träd för att göra mig kvitt lidandet, men det blev bara värre, Så tyvärr fick mina kompisar vänta på mig förgäves, tyckte synd om dem då, men dom fick ju gratis inträdé tack vare mig;)


Imorgon ska vi jobba igen, tror amanda ska jobba ;) 




ciao!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0