TEDDYBEARS sthlm

jävla horkunder som kommer fem över nio och storhandlar!
vadå utnyttjar tillfället?

och jag är så avis på mamma och co som är på öland. en vecka till är de där. en vecka till är jag ensam hemma.

köper hem herrljunga cider,har väl druckit fem flaskor snart.gott.
när man är ensam hemma gör man mat när man vill,
det vill säga när man märker att ingen annan gör maten och man är vrålhungrig. som häromdagen, var hemma
halv tio, duschade, satt här, vips så var klockan halv tolv.
så jag gick ner och stekte vofflor,vispade grädde och åt. sedär

ikväll har jag bestämt att det blir chili con carne.
puss till evelina som äntligen har kommit hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0