Nu går vi in i rollen

lillebrur fyller år idag,12 år. nästa år blir han tonåring.

jag drömde en mardröm inatt. lillebrursan var med, marcus också.
håkan hellström även han. det hela gick ut på att vi, jag plus en massa kompisar,
skulle skydda viktor från någonting, några män tror jag det var.
Vi lyckades inte så bra,
det mesta gick fel, en del på grund av mig. vi dödade bland annat två oskyldiga människor.

och så fort håkan kom sprang jag ut ur lokalen (?) för att snacka med honom.
just då sket jag fullständigt i viktor som sov på sin höga säng. Det kändes hemskt sen när jag vaknade.
I alla fall, om en halvtimme drar jag och jobbar sju timmar.

kram syrrrr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0