Jag visste att du skulle göra så, men jag ville för vad har jag för val egentligen. Inga alls

Igår höll de på i lägenheterna under oss och imorses vaknade jag av konstiga ljud.
då skulle de byta rör hos oss också. Samtidigt som jag tycker det är lite mysigt med sånna där hemmafixare, eller vad man ska kalla de, så är det så jäkla jobbigt. de hade slängt ut ena toaletten så den kunde man inte gå på,
Sen i köket höll de på och på badrummet där nere också. Jag fick ta med mig tandborste, tandkräm och skitpapper till toaletten inne i tvättstugan. kul,

Men det var ju roligare när hampus och robin bjöd på borsjtj (rysk rödbetssoppa med grädde).

Nu ska jag faktiskt ut och springa med lillebruuuur
amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0