Id: 0063600000368

Igår var jag och Christine ute lite och vi upptäckte att alla förstaklassare på skolan rökte.
I samband med gymnasiediscot men ändå. Det gjorde inte ens vi.

jao. Idag har jag jobbat och en kille där skrattade när jag sa att jag jobbade dagen innan julafton...

"Jag frågar saker jag redan vet ty jag vill bara hör dig säga det. Jag vill höra dig säga det för då vet alla att jag redan visste det. Onödigt men ack sån är jag. Fast egentligen vet jag det inte själv, nej faktiskt så märker jag det inte. Ni har fallit likt löven på hösten men jag är blind, ty min förmåga att uppskatta andra finns ej mer"

amanda.

Kommentarer
Postat av: ellllllaaaaa

Jag ska åka med mina föräldrar i två veckor i oktober. Om du har pengar får du väl följa med till egypten :P ;)

2008-12-22 @ 12:18:11
URL: http://ellaa.blogg.se/
Postat av: ella

jag har verkligen ingen aning, men ganska mycket eftersom vi ska bo på all inclusive och vara borta i två veckor, men jag kan ju säga till när vi vet mer exakt. Men då ingår ju allt, frukost lunch middag typ äta hurmycketman vill när man vill och drinkar ingår också :D Ja men det blir väl mina syskon också + peppes flickvän.

2008-12-23 @ 00:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0