you shot me down -i hit the grown. bang bang my baby shot me down



då var matfestivalen över för i år.
i fredags drog jag och marcus in, Med magnus och erik bland annat. vi gick med hans polare ett tag. åt mat sen träffade vi johan som hade flickvän som såg ut som 23 men hon var bara 17. Åkte hem i en knökfull buss.

kollade på 300 igår, spelade guitar hero (jag är fan skitbra på hard nivån).
åkte in med evisen. vi hittade fram till de varma rören! woho, samma ställe som förra året.
Jag stog vid pelaren och eve skriker: akta! jag tror ju att det är en hund som kommer, Så jag vänder mig om och skriker. men det kom bara en kille springande emot oss och såg ledsen ut för att vi skrek. haha

sen hittade marcus johan så jag och eve gick till ett thaitält och käkade.
a ni är från kina va? de nej a japan? de nej, vi är från thailand. VAFAN liksom det var ju självklart.
iaf, Vi satt där ett bra tag. folk från skara, sandra som fick dåliga riskakor från jobbet mm. vi åkte virvelvinden sen. Två ggr. skiit kul, Huvudet dunkade åt alla håll och själva åkturen tog 5 minuter.
killarna stack tidigare jag och evisen var kvar lite till. funderade på att åka virveln men orkade inte hämta ut pengar.
uuuh,Jag sprang från stationen hem till marcus på natten. det var kallt men skönt faktiskt.

om en stund ska jag till jobbet och invertera. inte kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0