blåmes

jag hatar folk som snackar skit. verkligen sånt som inte stämmer och som de inte har någon aning om. ibland är det sånna jag litar på, eller ska jag säga litade, som snackar.

nåt jävla exempel
personen säger till dig allvarligt att "jag måste prata med dig". ni går iväg. personen börjar med att haspla ur sig om att "du ska inte ta illa upp" bla bla, det är inte för att vara elak. och sen det där "men det är fler som har sagt det" att du .. (och här börjar personen på allvar ta upp problemet). alltså, vadå att det är fler som säger det? jaha. kan inte de tala för sig själva eller är den här personen ifråga bara rädd för att stå själv för sin åsikt? borde den då ens uttrycka sig?



puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0